Wij zijn verhuisd! - Reisverslag uit Te Aroha, Nieuw Zeeland van Wigle en Martina - WaarBenJij.nu Wij zijn verhuisd! - Reisverslag uit Te Aroha, Nieuw Zeeland van Wigle en Martina - WaarBenJij.nu

Wij zijn verhuisd!

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg Wigle en Martina

13 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Te Aroha

Afgelopen zaterdag zijn we naar ons eigen huisje op de farm verhuisd!
Hier zijn we super blij mee! Het is best een groot huisje, met wel drie slaapkamers. Verder ligt het huisje midden in het weiland, een paar honderd meter van de weg. Soms lopen er koeien in het weiland, waardoor je door drie hekken of draden moet om thuis te komen, heel fijn s´ avonds in het donker ;).
Ik zal even een paar foto's plaatsen van ons huisje. Ook bij de vorige blog zal ik nog een paar foto's plaatsen.

Ons nieuwe adres is:

Wigle en Martina
Strange Road 409
RD 2 Te Aroha
New Zealand

Groetjes van ons!

• 13 Maart 2014 - 09:37

Corry:

Ha W en M, een eigen stekkie, wat fijn voor jullie!! Geniet van jullie huisje. Alles goed verder? Groet Corry

• 13 Maart 2014 - 18:37

Tiny:

Koeienpoep bestendige schoenen aan als je gaat stappen dus, leuk hoor, zo'n eigen huis, proficiat

• 17 Maart 2014 - 13:03

Johanna:

hoi w en m
    Ziet er leuk uit jullie huisje lekker een eigen plekje.
    gr johanna

• 18 Maart 2014 - 19:36

Eize Feenstra:

Hoi Wigle en Martina,

ik volg jullie belevenissen al vanaf het begin-goed om te lezen, dat jullie het goed hebben daar. En....
    wat een leuk, romantisch huisje. Wigle, die Marina van jou schrijft mooie verhalen-heel knap! Ook mooie foto's. Zeg, geniet nog maar lekker van het werk, het mooie Nieuw Zeeland en van elkaar.
    Ik blijf jullie volgen. Het ga jullie goed!

Hart. groeten uit Balk van Eize Feenstra

• 26 Maart 2014 - 23:35

Eize Feenstra:

Beste Wigle,

vanuit Balk van harte gefeliciteerd met je 22ste verjaardag. Ik wens jou en ook Martina nog heel veel
    mooie, gelukkige en vooral gezonde jaren. Ik neem er 1 op. Een mooie (verjaar-) dag gewenst.

Groeten van Eize Feenstra

• 05 April 2014 - 13:24

Aagje:

Ha die Martina en Wigle,

Wat in moai hûske hawwe jimme. Romsicht! Fyn in eigen plakje te hawwen. En wat wer prachtige foto's, ek by dyn oare reisferslach. Op dizze manier krije wy ek in goeie yndruk, kinne we ús der iets by foarstelle. De natoer is dêr wol moai hjer. Ek by ús begjint alles no in bytsje te groeien en bloeien. Wer in moaie tiid,die maaitiid. Ik winskje jimme ek wer in goeie,sinniche tiid ta.

Groetnis fan Aagje

• 07 April 2014 - 15:51

Marije:

Heé Wigle en Martina!

Leuk om de ferhalen oer jim wurk en ûnderfiningen te lêzen. Sa te lêzen ha jim it ûntsettend nei jim sin. Moai dat jim no beide wurk ha. Ik hoopje dat jim noch in soad belibje meie! We moatte mar gau wer mei syn allen BBQ'en (kin Wigle wer oan de Beerenburg/Fristi:P), dan kinne we al jim ferhalen heare!

Groeten Marije

• 03 Juni 2014 - 09:32

Anna:

Hey Martina!

Dat ziet er mooi uit het huisje! En vooral gezellig met de kaarten aan de muur. Het taartje komt zo goed tot zijn recht ;)! Have fun en ik houd jullie in de gaten! En in de tussentijd inderdaad maar niet te vaak struikelen over al die draden hihi.

Groetjes,
    Anna

PS. Marieke komt over 2 weken ook weer bij mij. Kunnen we dan weer een skypesessie houden :)!